Strategie
Branding
Website
Want zuiniger is zaliger
Euroservice is enkele jaren geleden overgenomen en bevond zich toen in een positie zonder branding of online aanwezigheid. Er was een duidelijke behoefte aan een sterke merkidentiteit en een heldere strategie om het bedrijf opnieuw op de kaart te zetten. We begonnen met het ontwikkelen van een doordachte merkstrategie, waarin de kernwaarden en de nieuwe slogan van het bedrijf werden gedefinieerd.
Brand Analyse Naming Merkstrategie
Merkidentiteit Brand Story Baseline Tone of Voice Copywriting
Logo Design UX/UI Design Atomic Design Visitekaartjes Kantoormateriaal Textiel Wagenbelettering Social media
Van een modern en herkenbaar logo tot een doordacht kleurenschema en professionele communicatiematerialen, zoals visitekaartjes, bedrijfstextiel en officiële documenten.De volgende stap was het ontwerpen en bouwen van een gebruiksvriendelijke en toekomstbestendige website. Hier lag de focus op het helder communiceren van de diensten én het creëren van ruimte voor groei, zowel intern (uitbreiding van personeel en diensten) als extern (leads genereren en klantenbinding).
Om deze groei te blijven stimuleren, verzorgen we continu een krachtige online aanwezigheid met gerichte socialmediamarketing, Google Ads en Meta-advertenties. Het resultaat? Euroservice is opnieuw een toonaangevend bedrijf binnen zijn sector, met een solide merk dat klaar is voor de toekomst.
Ons werk