Isopower

Een vernieuwd merk met krachtige resultaten

Een vernieuwd merk met krachtige resultaten

Een vernieuwd merk met krachtige resultaten

Woman
Woman
Woman

jaar

jaar

jaar

jaar

2024
2024
2024
2024

klant

klant

klant

klant

Isopower
Isopower
Isopower
Isopower

categorie

categorie

categorie

categorie

Bouwbedrijf
Bouwbedrijf
Bouwbedrijf
Bouwbedrijf

doorlooptijd

doorlooptijd

doorlooptijd

doorlooptijd

6-8 weken
6-8 weken
6-8 weken
6-8 weken
The story

Isopower stond voor een grote uitdaging: een nieuwe website en een complete herpositionering van het merk. De oorspronkelijke branding bestond slechts uit een eenvoudig logo zonder samenhangend verhaal, terwijl er een dringende behoefte was aan meer leads en een frisse, toekomstgerichte uitstraling.

Isopower stond voor een grote uitdaging: een nieuwe website en een complete herpositionering van het merk. De oorspronkelijke branding bestond slechts uit een eenvoudig logo zonder samenhangend verhaal, terwijl er een dringende behoefte was aan meer leads en een frisse, toekomstgerichte uitstraling.

Isopower stond voor een grote uitdaging: een nieuwe website en een complete herpositionering van het merk. De oorspronkelijke branding bestond slechts uit een eenvoudig logo zonder samenhangend verhaal, terwijl er een dringende behoefte was aan meer leads en een frisse, toekomstgerichte uitstraling.

Strategie

Tijdens een strategische workshop werd duidelijk dat een tweede merk de ideale oplossing was om deze nieuwe richting kracht bij te zetten. Zo ontstond Houtique, een premium merk dat zich specifiek richt op de high-end markt van houtskeletbouw. Voor Isopower zelf werd voor een rebranding gekozen. Deze omvatte een modern en professioneel design dat consistent werd doorgetrokken naar alle communicatiekanalen, waaronder een volledig nieuwe website, printmaterialen en digitale designs.

Tijdens een strategische workshop werd duidelijk dat een tweede merk de ideale oplossing was om deze nieuwe richting kracht bij te zetten. Zo ontstond Houtique, een premium merk dat zich specifiek richt op de high-end markt van houtskeletbouw. Voor Isopower zelf werd voor een rebranding gekozen. Deze omvatte een modern en professioneel design dat consistent werd doorgetrokken naar alle communicatiekanalen, waaronder een volledig nieuwe website, printmaterialen en digitale designs.

Tijdens een strategische workshop werd duidelijk dat een tweede merk de ideale oplossing was om deze nieuwe richting kracht bij te zetten. Zo ontstond Houtique, een premium merk dat zich specifiek richt op de high-end markt van houtskeletbouw. Voor Isopower zelf werd voor een rebranding gekozen. Deze omvatte een modern en professioneel design dat consistent werd doorgetrokken naar alle communicatiekanalen, waaronder een volledig nieuwe website, printmaterialen en digitale designs.

Woman in Garage
Woman in Garage
Woman in Garage
Development

Bij de website lag de nadruk op gebruiksvriendelijkheid en het duidelijk presenteren van de expertise van Isopower. Daarnaast hebben we een marketingstrategie opgezet met focus op performance: gerichte Google Ads, Meta-advertenties en socialmediacontent die de kennis en capaciteiten van het bedrijf benadrukken.

Bij de website lag de nadruk op gebruiksvriendelijkheid en het duidelijk presenteren van de expertise van Isopower. Daarnaast hebben we een marketingstrategie opgezet met focus op performance: gerichte Google Ads, Meta-advertenties en socialmediacontent die de kennis en capaciteiten van het bedrijf benadrukken.

Bij de website lag de nadruk op gebruiksvriendelijkheid en het duidelijk presenteren van de expertise van Isopower. Daarnaast hebben we een marketingstrategie opgezet met focus op performance: gerichte Google Ads, Meta-advertenties en socialmediacontent die de kennis en capaciteiten van het bedrijf benadrukken.

Marketing

Dankzij deze aanpak haalt Isopower nu structureel de gestelde doelen, zoals het gewenste aantal leads per maand en een aanzienlijke omzetgroei. Het merk is sterker dan ooit en klaar voor verdere expansie in de markt.

Dankzij deze aanpak haalt Isopower nu structureel de gestelde doelen, zoals het gewenste aantal leads per maand en een aanzienlijke omzetgroei. Het merk is sterker dan ooit en klaar voor verdere expansie in de markt.

Dankzij deze aanpak haalt Isopower nu structureel de gestelde doelen, zoals het gewenste aantal leads per maand en een aanzienlijke omzetgroei. Het merk is sterker dan ooit en klaar voor verdere expansie in de markt.

Woman in Car
Woman in Car
Woman in Car
  • meer werk meer werk

Nu je dat zag …

gaan we ervoor?

30 min intake

met dries

dries roef
creative director

Nu je dat zag …

gaan we ervoor?

30 min intake

met dries

dries roef
creative director

Nu je dat zag …

gaan we ervoor?

30 min intake

met dries

dries roef
creative director

Nu je dat zag …

gaan we ervoor?