Strategie

Branding

Website

Houtique

Houtique

Premium ecologisch

Wat we deden voor

Wat we deden voor

Houtique

Houtique

Houtique werd geboren uit de ambitie om een unieke markt te betreden: luxe houtskeletbouw. Dit merk werd simultaan ontwikkeld met de rebranding van Isopower, maar kreeg een geheel eigen identiteit en uitstraling om de exclusieve positie binnen deze niche te onderstrepen.

strategie

strategie

Brand Analyse Naming Merkstrategie

branding

branding

Merkidentiteit Brand Story Baseline Tone of Voice Copywriting

design

design

Logo Design UX/UI Design Atomic Design Visitekaartjes Graphic Design Social media

Van de grond af aan hebben we een volledige branding voor Houtique ontwikkeld. Dit omvatte alles: van de naam en het logo tot een stijlvolle website die aansluit bij de premium uitstraling van het merk. De visuele identiteit werd doorgetrokken naar print- en digitale ontwerpen, terwijl we ook een strategie hebben opgezet voor terugkerende socialmediacampagnes.

De marketing voor Houtique legt niet alleen de nadruk op leadgeneratie, maar ook op het vergroten van naamsbekendheid en het stevig positioneren in de niche van houtskeletbouw. Door gerichte campagnes en content te ontwikkelen, helpen we Houtique om hun expertise zichtbaar te maken voor een breed, maar doelgericht publiek.

dus klaar voor een straffe verandering?

dus klaar voor een straffe verandering?

dus klaar voor een straffe verandering?

Boek hier je one-on-one met Dries.

lemonade office

digital lemonade bv

rummenweg 172 herk-de-stad 3540

our own website, luckily not average

be 0480 067 153

made in framer

lemonade

Boek hier je one-on-one met Dries.

lemonade office

digital lemonade bv

rummenweg 172 herk-de-stad 3540

our own website, luckily not average

be 0480 067 153

made in framer

lemonade

Boek hier je one-on-one met Dries.

lemonade office

digital lemonade bv

rummenweg 172 herk-de-stad 3540

our own website, luckily not average

be 0480 067 153

made in framer

lemonade