Finece verzekeringen

De echte persoonlijke makelaar

De echte persoonlijke makelaar

De echte persoonlijke makelaar

Werfdoeken Finece
Werfdoeken Finece
Werfdoeken Finece

jaar

jaar

jaar

jaar

2025
2025
2025
2025

klant

klant

klant

klant

Finece
Finece
Finece
Finece

categorie

categorie

categorie

categorie

Verzekeringsmakelaar
Verzekeringsmakelaar
Verzekeringsmakelaar
Verzekeringsmakelaar

doorlooptijd

doorlooptijd

doorlooptijd

doorlooptijd

6-8 weken
6-8 weken
6-8 weken
6-8 weken
The story

Finece, een verzekeringsmakelaar, stond voor een belangrijke transitie: de verhuizing naar een nieuwe locatie en de stap naar volledige zelfstandigheid. Dit markeerde een nieuw hoofdstuk dat vroeg om een frisse uitstraling en een duidelijke positionering, passend bij het vernieuwde aanbod van de zaak.

Finece, een verzekeringsmakelaar, stond voor een belangrijke transitie: de verhuizing naar een nieuwe locatie en de stap naar volledige zelfstandigheid. Dit markeerde een nieuw hoofdstuk dat vroeg om een frisse uitstraling en een duidelijke positionering, passend bij het vernieuwde aanbod van de zaak.

Finece, een verzekeringsmakelaar, stond voor een belangrijke transitie: de verhuizing naar een nieuwe locatie en de stap naar volledige zelfstandigheid. Dit markeerde een nieuw hoofdstuk dat vroeg om een frisse uitstraling en een duidelijke positionering, passend bij het vernieuwde aanbod van de zaak.

Design

Wij hebben Finece begeleid in deze transformatie met een volledige rebranding die verder ging dan verwacht. Het resultaat was een compleet nieuw visueel concept dat professionaliteit en vertrouwen uitstraalt. Daarnaast hebben we een marketinggerichte website ontwikkeld die zowel de online zichtbaarheid als de gebruiksvriendelijkheid versterkt.

Wij hebben Finece begeleid in deze transformatie met een volledige rebranding die verder ging dan verwacht. Het resultaat was een compleet nieuw visueel concept dat professionaliteit en vertrouwen uitstraalt. Daarnaast hebben we een marketinggerichte website ontwikkeld die zowel de online zichtbaarheid als de gebruiksvriendelijkheid versterkt.

Wij hebben Finece begeleid in deze transformatie met een volledige rebranding die verder ging dan verwacht. Het resultaat was een compleet nieuw visueel concept dat professionaliteit en vertrouwen uitstraalt. Daarnaast hebben we een marketinggerichte website ontwikkeld die zowel de online zichtbaarheid als de gebruiksvriendelijkheid versterkt.

Nissan GTR
Nissan GTR
Nissan GTR
Marketing

We hebben de aanwezigheid op sociale media en Google kracht bijgezet en dit aangevuld met doeltreffende offline communicatie, waaronder de opvallende belettering van het nieuwe kantoor.

We hebben de aanwezigheid op sociale media en Google kracht bijgezet en dit aangevuld met doeltreffende offline communicatie, waaronder de opvallende belettering van het nieuwe kantoor.

We hebben de aanwezigheid op sociale media en Google kracht bijgezet en dit aangevuld met doeltreffende offline communicatie, waaronder de opvallende belettering van het nieuwe kantoor.

Resultaat

Met deze vernieuwde uitstraling is Finece klaar om zijn merkidentiteit verder uit te bouwen en met vertrouwen de toekomst tegemoet te gaan. Met deze vernieuwde uitstraling is Finece klaar om zijn merkidentiteit verder uit te bouwen en met vertrouwen de toekomst tegemoet te gaan. 

Met deze vernieuwde uitstraling is Finece klaar om zijn merkidentiteit verder uit te bouwen en met vertrouwen de toekomst tegemoet te gaan. Met deze vernieuwde uitstraling is Finece klaar om zijn merkidentiteit verder uit te bouwen en met vertrouwen de toekomst tegemoet te gaan. 

Met deze vernieuwde uitstraling is Finece klaar om zijn merkidentiteit verder uit te bouwen en met vertrouwen de toekomst tegemoet te gaan. Met deze vernieuwde uitstraling is Finece klaar om zijn merkidentiteit verder uit te bouwen en met vertrouwen de toekomst tegemoet te gaan. 

Classic Cars
Classic Cars
Classic Cars
  • meer werk meer werk

Nu je dat zag …

gaan we ervoor?

30 min intake

met dries

dries roef
creative director

Nu je dat zag …

gaan we ervoor?

30 min intake

met dries

dries roef
creative director

Nu je dat zag …

gaan we ervoor?

30 min intake

met dries

dries roef
creative director

Nu je dat zag …

gaan we ervoor?