Finece verzekeringen
De echte persoonlijke makelaar
De echte persoonlijke makelaar
De echte persoonlijke makelaar



jaar
jaar
jaar
jaar
2025
2025
2025
2025
klant
klant
klant
klant
Finece
Finece
Finece
Finece
categorie
categorie
categorie
categorie
Verzekeringsmakelaar
Verzekeringsmakelaar
Verzekeringsmakelaar
Verzekeringsmakelaar
doorlooptijd
doorlooptijd
doorlooptijd
doorlooptijd
6-8 weken
6-8 weken
6-8 weken
6-8 weken
The story
Finece, een verzekeringsmakelaar, stond voor een belangrijke transitie: de verhuizing naar een nieuwe locatie en de stap naar volledige zelfstandigheid. Dit markeerde een nieuw hoofdstuk dat vroeg om een frisse uitstraling en een duidelijke positionering, passend bij het vernieuwde aanbod van de zaak.
Finece, een verzekeringsmakelaar, stond voor een belangrijke transitie: de verhuizing naar een nieuwe locatie en de stap naar volledige zelfstandigheid. Dit markeerde een nieuw hoofdstuk dat vroeg om een frisse uitstraling en een duidelijke positionering, passend bij het vernieuwde aanbod van de zaak.
Finece, een verzekeringsmakelaar, stond voor een belangrijke transitie: de verhuizing naar een nieuwe locatie en de stap naar volledige zelfstandigheid. Dit markeerde een nieuw hoofdstuk dat vroeg om een frisse uitstraling en een duidelijke positionering, passend bij het vernieuwde aanbod van de zaak.
Design
Wij hebben Finece begeleid in deze transformatie met een volledige rebranding die verder ging dan verwacht. Het resultaat was een compleet nieuw visueel concept dat professionaliteit en vertrouwen uitstraalt. Daarnaast hebben we een marketinggerichte website ontwikkeld die zowel de online zichtbaarheid als de gebruiksvriendelijkheid versterkt.
Wij hebben Finece begeleid in deze transformatie met een volledige rebranding die verder ging dan verwacht. Het resultaat was een compleet nieuw visueel concept dat professionaliteit en vertrouwen uitstraalt. Daarnaast hebben we een marketinggerichte website ontwikkeld die zowel de online zichtbaarheid als de gebruiksvriendelijkheid versterkt.
Wij hebben Finece begeleid in deze transformatie met een volledige rebranding die verder ging dan verwacht. Het resultaat was een compleet nieuw visueel concept dat professionaliteit en vertrouwen uitstraalt. Daarnaast hebben we een marketinggerichte website ontwikkeld die zowel de online zichtbaarheid als de gebruiksvriendelijkheid versterkt.



Marketing
We hebben de aanwezigheid op sociale media en Google kracht bijgezet en dit aangevuld met doeltreffende offline communicatie, waaronder de opvallende belettering van het nieuwe kantoor.
We hebben de aanwezigheid op sociale media en Google kracht bijgezet en dit aangevuld met doeltreffende offline communicatie, waaronder de opvallende belettering van het nieuwe kantoor.
We hebben de aanwezigheid op sociale media en Google kracht bijgezet en dit aangevuld met doeltreffende offline communicatie, waaronder de opvallende belettering van het nieuwe kantoor.
Resultaat
Met deze vernieuwde uitstraling is Finece klaar om zijn merkidentiteit verder uit te bouwen en met vertrouwen de toekomst tegemoet te gaan. Met deze vernieuwde uitstraling is Finece klaar om zijn merkidentiteit verder uit te bouwen en met vertrouwen de toekomst tegemoet te gaan.
Met deze vernieuwde uitstraling is Finece klaar om zijn merkidentiteit verder uit te bouwen en met vertrouwen de toekomst tegemoet te gaan. Met deze vernieuwde uitstraling is Finece klaar om zijn merkidentiteit verder uit te bouwen en met vertrouwen de toekomst tegemoet te gaan.
Met deze vernieuwde uitstraling is Finece klaar om zijn merkidentiteit verder uit te bouwen en met vertrouwen de toekomst tegemoet te gaan. Met deze vernieuwde uitstraling is Finece klaar om zijn merkidentiteit verder uit te bouwen en met vertrouwen de toekomst tegemoet te gaan.



meer werk meer werk
Nu je dat zag …
gaan we ervoor?
30 min intake
met dries

dries roef
creative director
Nu je dat zag …
gaan we ervoor?
30 min intake
met dries

dries roef
creative director
Nu je dat zag …
gaan we ervoor?
30 min intake
met dries

dries roef
creative director
Nu je dat zag …
gaan we ervoor?
