Team3930
hier staat fier zijn centraal
hier staat fier zijn centraal
hier staat fier zijn centraal



jaar
jaar
jaar
jaar
2024
2024
2024
2024
klant
klant
klant
klant
Team3930 Hamont-Achel
Team3930 Hamont-Achel
Team3930 Hamont-Achel
Team3930 Hamont-Achel
categorie
categorie
categorie
categorie
Politieke partij
Politieke partij
Politieke partij
Politieke partij
doorlooptijd
doorlooptijd
doorlooptijd
doorlooptijd
Verkiezingen 2024
Verkiezingen 2024
Verkiezingen 2024
Verkiezingen 2024
The story
Team3930, voorheen bekend als Balans, is een politieke partij in Hamont-Achel die zich met de verkiezingen van oktober 2024 op een volledig nieuwe manier wilde presenteren. Ze kozen voor een andere aanpak: een rebranding die niet alleen vernieuwend was, maar ook een blijvende impact zou hebben, zelfs na de verkiezingen.
Team3930, voorheen bekend als Balans, is een politieke partij in Hamont-Achel die zich met de verkiezingen van oktober 2024 op een volledig nieuwe manier wilde presenteren. Ze kozen voor een andere aanpak: een rebranding die niet alleen vernieuwend was, maar ook een blijvende impact zou hebben, zelfs na de verkiezingen.
Team3930, voorheen bekend als Balans, is een politieke partij in Hamont-Achel die zich met de verkiezingen van oktober 2024 op een volledig nieuwe manier wilde presenteren. Ze kozen voor een andere aanpak: een rebranding die niet alleen vernieuwend was, maar ook een blijvende impact zou hebben, zelfs na de verkiezingen.
Strategie
De nieuwe naam, Team3930, verwijst naar de postcode van Hamont-Achel en weerspiegelt de lokale verbondenheid. Wij ontwikkelden een complete strategie, inclusief een krachtige merkpositionering, een duidelijke tone of voice en een pakkende baseline. De visuele branding werd ontworpen met een lange-termijnvisie, alsof het om een bedrijf ging, en vormt de basis voor consistent gebruik in de toekomst.
De nieuwe naam, Team3930, verwijst naar de postcode van Hamont-Achel en weerspiegelt de lokale verbondenheid. Wij ontwikkelden een complete strategie, inclusief een krachtige merkpositionering, een duidelijke tone of voice en een pakkende baseline. De visuele branding werd ontworpen met een lange-termijnvisie, alsof het om een bedrijf ging, en vormt de basis voor consistent gebruik in de toekomst.
De nieuwe naam, Team3930, verwijst naar de postcode van Hamont-Achel en weerspiegelt de lokale verbondenheid. Wij ontwikkelden een complete strategie, inclusief een krachtige merkpositionering, een duidelijke tone of voice en een pakkende baseline. De visuele branding werd ontworpen met een lange-termijnvisie, alsof het om een bedrijf ging, en vormt de basis voor consistent gebruik in de toekomst.



Campagne
Speciaal voor dit project kwamen we met al onze branding- en design expertise uit de kast en creëerden we een straffe campagne. Digitale elementen zoals fotografie, copywriting en content voor social media werden gecombineerd met offline promotie, waaronder wegreclame, brochures, flyers, textiel, en een groots lanceringsevent.
Speciaal voor dit project kwamen we met al onze branding- en design expertise uit de kast en creëerden we een straffe campagne. Digitale elementen zoals fotografie, copywriting en content voor social media werden gecombineerd met offline promotie, waaronder wegreclame, brochures, flyers, textiel, en een groots lanceringsevent.
Speciaal voor dit project kwamen we met al onze branding- en design expertise uit de kast en creëerden we een straffe campagne. Digitale elementen zoals fotografie, copywriting en content voor social media werden gecombineerd met offline promotie, waaronder wegreclame, brochures, flyers, textiel, en een groots lanceringsevent.
toekomst
Maar Team3930 kijkt verder dan verkiezingsmomenten. Ze willen een blijvende rol spelen in de gemeenschap en zich continu inzetten voor de stad. Die kans hebben we voor hun gecreeërd door de straffe branding die bouwden alsof het een bedrijf zou zijn. Deze politieke partij is nog lang niet klaar …
Maar Team3930 kijkt verder dan verkiezingsmomenten. Ze willen een blijvende rol spelen in de gemeenschap en zich continu inzetten voor de stad. Die kans hebben we voor hun gecreeërd door de straffe branding die bouwden alsof het een bedrijf zou zijn. Deze politieke partij is nog lang niet klaar …
Maar Team3930 kijkt verder dan verkiezingsmomenten. Ze willen een blijvende rol spelen in de gemeenschap en zich continu inzetten voor de stad. Die kans hebben we voor hun gecreeërd door de straffe branding die bouwden alsof het een bedrijf zou zijn. Deze politieke partij is nog lang niet klaar …



meer werk meer werk
Nu je dat zag …
mogen we aansluiten?
alles in kaart brengen
intake call

dries roef
creative director
Nu je dat zag …
mogen we aansluiten?
alles in kaart brengen
intake call

dries roef
creative director
Nu je dat zag …
mogen we aansluiten?
alles in kaart brengen
intake call

dries roef
creative director
Nu je dat zag …
mogen we aansluiten?
alles in kaart brengen
intake call

dries roef
creative director
hoofdkwartier
rummenweg 172
3540 herk-de-stad
belgië
services
strategie
branding
design
hoofdkwartier
rummenweg 172
3540 herk-de-stad
belgië
services
strategie
branding
design
hoofdkwartier
rummenweg 172
3540 herk-de-stad
belgië
services
strategie
branding
design
hoofdkwartier
rummenweg 172
3540 herk-de-stad
belgië
services