Team3930
Want we zijn toch fier op Hamont-Achel?
Want we zijn toch fier op Hamont-Achel?
Want we zijn toch fier op Hamont-Achel?



jaar
jaar
jaar
jaar
2024
2024
2024
2024
klant
klant
klant
klant
Team3930 Hamont-Achel
Team3930 Hamont-Achel
Team3930 Hamont-Achel
Team3930 Hamont-Achel
categorie
categorie
categorie
categorie
Politieke partij
Politieke partij
Politieke partij
Politieke partij
doorlooptijd
doorlooptijd
doorlooptijd
doorlooptijd
Verkiezingen 2024
Verkiezingen 2024
Verkiezingen 2024
Verkiezingen 2024
The story
Team3930, voorheen bekend als Balans, is een politieke partij in Hamont-Achel die zich met de verkiezingen van oktober 2024 op een volledig nieuwe manier wilde presenteren. Ze kozen voor een andere aanpak: een rebranding die niet alleen vernieuwend was, maar ook een blijvende impact zou hebben, zelfs na de verkiezingen.
Team3930, voorheen bekend als Balans, is een politieke partij in Hamont-Achel die zich met de verkiezingen van oktober 2024 op een volledig nieuwe manier wilde presenteren. Ze kozen voor een andere aanpak: een rebranding die niet alleen vernieuwend was, maar ook een blijvende impact zou hebben, zelfs na de verkiezingen.
Team3930, voorheen bekend als Balans, is een politieke partij in Hamont-Achel die zich met de verkiezingen van oktober 2024 op een volledig nieuwe manier wilde presenteren. Ze kozen voor een andere aanpak: een rebranding die niet alleen vernieuwend was, maar ook een blijvende impact zou hebben, zelfs na de verkiezingen.
Strategie
De nieuwe naam, Team3930, verwijst naar de postcode van Hamont-Achel en weerspiegelt de lokale verbondenheid. Wij ontwikkelden een complete strategie, inclusief een krachtige merkpositionering, een duidelijke tone of voice en een pakkende baseline. De visuele branding – van logo tot huisstijl – werd ontworpen met een lange-termijnvisie, alsof het om een bedrijf ging, en vormt de basis voor consistent gebruik in de toekomst.
De nieuwe naam, Team3930, verwijst naar de postcode van Hamont-Achel en weerspiegelt de lokale verbondenheid. Wij ontwikkelden een complete strategie, inclusief een krachtige merkpositionering, een duidelijke tone of voice en een pakkende baseline. De visuele branding – van logo tot huisstijl – werd ontworpen met een lange-termijnvisie, alsof het om een bedrijf ging, en vormt de basis voor consistent gebruik in de toekomst.
De nieuwe naam, Team3930, verwijst naar de postcode van Hamont-Achel en weerspiegelt de lokale verbondenheid. Wij ontwikkelden een complete strategie, inclusief een krachtige merkpositionering, een duidelijke tone of voice en een pakkende baseline. De visuele branding – van logo tot huisstijl – werd ontworpen met een lange-termijnvisie, alsof het om een bedrijf ging, en vormt de basis voor consistent gebruik in de toekomst.



Campagne
Voor de campagne creëerden we een geïntegreerde aanpak. Digitale elementen zoals fotografie, copywriting, socialmediacontent en advertenties werden gecombineerd met offline promotie, waaronder spandoeken, wegreclame, brochures, flyers, textiel, en een groots lanceringsevent. Zelfs de muziek die bij de branding past, de sonic identity, werd bepaald. Deze allesomvattende campagne zorgde voor een sterk positief resultaat tijdens de verkiezingen.
Voor de campagne creëerden we een geïntegreerde aanpak. Digitale elementen zoals fotografie, copywriting, socialmediacontent en advertenties werden gecombineerd met offline promotie, waaronder spandoeken, wegreclame, brochures, flyers, textiel, en een groots lanceringsevent. Zelfs de muziek die bij de branding past, de sonic identity, werd bepaald. Deze allesomvattende campagne zorgde voor een sterk positief resultaat tijdens de verkiezingen.
Voor de campagne creëerden we een geïntegreerde aanpak. Digitale elementen zoals fotografie, copywriting, socialmediacontent en advertenties werden gecombineerd met offline promotie, waaronder spandoeken, wegreclame, brochures, flyers, textiel, en een groots lanceringsevent. Zelfs de muziek die bij de branding past, de sonic identity, werd bepaald. Deze allesomvattende campagne zorgde voor een sterk positief resultaat tijdens de verkiezingen.
toekomst
Maar Team3930 kijkt verder dan verkiezingsmomenten. Ze willen een blijvende rol spelen in de gemeenschap en zich continu inzetten voor de stad. Daarom blijven wij hun communicatie voortzetten – online via sociale media en offline via evenementen – om ervoor te zorgen dat hun boodschap het hele jaar door gehoord wordt.
Maar Team3930 kijkt verder dan verkiezingsmomenten. Ze willen een blijvende rol spelen in de gemeenschap en zich continu inzetten voor de stad. Daarom blijven wij hun communicatie voortzetten – online via sociale media en offline via evenementen – om ervoor te zorgen dat hun boodschap het hele jaar door gehoord wordt.
Maar Team3930 kijkt verder dan verkiezingsmomenten. Ze willen een blijvende rol spelen in de gemeenschap en zich continu inzetten voor de stad. Daarom blijven wij hun communicatie voortzetten – online via sociale media en offline via evenementen – om ervoor te zorgen dat hun boodschap het hele jaar door gehoord wordt.



meer werk meer werk

2025
Finece verzekeringen
Verzekeringsmakelaar

2025
Finece verzekeringen
Verzekeringsmakelaar

2025
Finece verzekeringen
Verzekeringsmakelaar

Finece verzekeringen
Verzekeringsmakelaar

2024
Euroservice Group
HVAC bedrijf

2024
Euroservice Group
HVAC bedrijf

2024
Euroservice Group
HVAC bedrijf

Euroservice Group
HVAC bedrijf
Nu je dat zag …
gaan we ervoor?
30 min intake
met dries

dries roef
creative director
Nu je dat zag …
gaan we ervoor?
30 min intake
met dries

dries roef
creative director
Nu je dat zag …
gaan we ervoor?
30 min intake
met dries

dries roef
creative director
Nu je dat zag …
gaan we ervoor?
