Team3930

Want we zijn toch fier op Hamont-Achel?

Want we zijn toch fier op Hamont-Achel?

Want we zijn toch fier op Hamont-Achel?

Straat campagne Team3930
Straat campagne Team3930
Straat campagne Team3930

jaar

jaar

jaar

jaar

2024
2024
2024
2024

klant

klant

klant

klant

Team3930 Hamont-Achel
Team3930 Hamont-Achel
Team3930 Hamont-Achel
Team3930 Hamont-Achel

categorie

categorie

categorie

categorie

Politieke partij
Politieke partij
Politieke partij
Politieke partij

doorlooptijd

doorlooptijd

doorlooptijd

doorlooptijd

Verkiezingen 2024
Verkiezingen 2024
Verkiezingen 2024
Verkiezingen 2024
The story

Team3930, voorheen bekend als Balans, is een politieke partij in Hamont-Achel die zich met de verkiezingen van oktober 2024 op een volledig nieuwe manier wilde presenteren. Ze kozen voor een andere aanpak: een rebranding die niet alleen vernieuwend was, maar ook een blijvende impact zou hebben, zelfs na de verkiezingen.

Team3930, voorheen bekend als Balans, is een politieke partij in Hamont-Achel die zich met de verkiezingen van oktober 2024 op een volledig nieuwe manier wilde presenteren. Ze kozen voor een andere aanpak: een rebranding die niet alleen vernieuwend was, maar ook een blijvende impact zou hebben, zelfs na de verkiezingen.

Team3930, voorheen bekend als Balans, is een politieke partij in Hamont-Achel die zich met de verkiezingen van oktober 2024 op een volledig nieuwe manier wilde presenteren. Ze kozen voor een andere aanpak: een rebranding die niet alleen vernieuwend was, maar ook een blijvende impact zou hebben, zelfs na de verkiezingen.

Strategie

De nieuwe naam, Team3930, verwijst naar de postcode van Hamont-Achel en weerspiegelt de lokale verbondenheid. Wij ontwikkelden een complete strategie, inclusief een krachtige merkpositionering, een duidelijke tone of voice en een pakkende baseline. De visuele branding – van logo tot huisstijl – werd ontworpen met een lange-termijnvisie, alsof het om een bedrijf ging, en vormt de basis voor consistent gebruik in de toekomst.

De nieuwe naam, Team3930, verwijst naar de postcode van Hamont-Achel en weerspiegelt de lokale verbondenheid. Wij ontwikkelden een complete strategie, inclusief een krachtige merkpositionering, een duidelijke tone of voice en een pakkende baseline. De visuele branding – van logo tot huisstijl – werd ontworpen met een lange-termijnvisie, alsof het om een bedrijf ging, en vormt de basis voor consistent gebruik in de toekomst.

De nieuwe naam, Team3930, verwijst naar de postcode van Hamont-Achel en weerspiegelt de lokale verbondenheid. Wij ontwikkelden een complete strategie, inclusief een krachtige merkpositionering, een duidelijke tone of voice en een pakkende baseline. De visuele branding – van logo tot huisstijl – werd ontworpen met een lange-termijnvisie, alsof het om een bedrijf ging, en vormt de basis voor consistent gebruik in de toekomst.

Straat campagne Team3930
Straat campagne Team3930
Straat campagne Team3930
Campagne

Voor de campagne creëerden we een geïntegreerde aanpak. Digitale elementen zoals fotografie, copywriting, socialmediacontent en advertenties werden gecombineerd met offline promotie, waaronder spandoeken, wegreclame, brochures, flyers, textiel, en een groots lanceringsevent. Zelfs de muziek die bij de branding past, de sonic identity, werd bepaald. Deze allesomvattende campagne zorgde voor een sterk positief resultaat tijdens de verkiezingen.

Voor de campagne creëerden we een geïntegreerde aanpak. Digitale elementen zoals fotografie, copywriting, socialmediacontent en advertenties werden gecombineerd met offline promotie, waaronder spandoeken, wegreclame, brochures, flyers, textiel, en een groots lanceringsevent. Zelfs de muziek die bij de branding past, de sonic identity, werd bepaald. Deze allesomvattende campagne zorgde voor een sterk positief resultaat tijdens de verkiezingen.

Voor de campagne creëerden we een geïntegreerde aanpak. Digitale elementen zoals fotografie, copywriting, socialmediacontent en advertenties werden gecombineerd met offline promotie, waaronder spandoeken, wegreclame, brochures, flyers, textiel, en een groots lanceringsevent. Zelfs de muziek die bij de branding past, de sonic identity, werd bepaald. Deze allesomvattende campagne zorgde voor een sterk positief resultaat tijdens de verkiezingen.

toekomst

Maar Team3930 kijkt verder dan verkiezingsmomenten. Ze willen een blijvende rol spelen in de gemeenschap en zich continu inzetten voor de stad. Daarom blijven wij hun communicatie voortzetten – online via sociale media en offline via evenementen – om ervoor te zorgen dat hun boodschap het hele jaar door gehoord wordt.

Maar Team3930 kijkt verder dan verkiezingsmomenten. Ze willen een blijvende rol spelen in de gemeenschap en zich continu inzetten voor de stad. Daarom blijven wij hun communicatie voortzetten – online via sociale media en offline via evenementen – om ervoor te zorgen dat hun boodschap het hele jaar door gehoord wordt.

Maar Team3930 kijkt verder dan verkiezingsmomenten. Ze willen een blijvende rol spelen in de gemeenschap en zich continu inzetten voor de stad. Daarom blijven wij hun communicatie voortzetten – online via sociale media en offline via evenementen – om ervoor te zorgen dat hun boodschap het hele jaar door gehoord wordt.

Straat campagne Team3930
Straat campagne Team3930
Straat campagne Team3930
  • meer werk meer werk

Nu je dat zag …

gaan we ervoor?

30 min intake

met dries

dries roef
creative director

Nu je dat zag …

gaan we ervoor?

30 min intake

met dries

dries roef
creative director

Nu je dat zag …

gaan we ervoor?

30 min intake

met dries

dries roef
creative director

Nu je dat zag …

gaan we ervoor?